|
- Výběr
ubytovacího zařízení
O každém objektu jsou uvedeny základní informace o službách a
vybavení, jsou k dispozici fotografie objektu. Informace o ubytovacím
zařízení poskytuje ubytovatel.
- Rezervace
Vybraný objekt máte možnost ihned rezervovat. Rezervační postup má
3 kroky: Poptávka, Blokace, Rezervace.
Rezervace v normálním režimu je prováděna po výběru vhodného
zařízení Poptávkou, kdy vyplníte požadovaný termín a rozsah
služeb a je vám do 24 hod (nejpozději 3 dnů v případě víkendu)
potvrzeno, zda je pokoj volný a sdělena cena. Současně je
provedena Blokace a vy máte možnost pobyt odmítnout nebo uhradit zálohu.
Po zaplacení zálohy je provedena Rezervace a zaslán ubytovací
poukaz.
Rezervace v systému on-line se provádí bez kroku Poptávky, jelikož
ihned vidíte, zda jsou pokoje volné a systém vám vypočítá cenu.
V případě zájmu provedete Blokaci a jste vyzváni k úhradě zálohy.
Po provedení úhrady je pokoj automaticky Rezervován a vám je doručen
ubytovací poukaz.
*Poptávka - my zjišťujeme, zada je kapacitá volná, případně vám
nabídneme náhradí variantu v rozsahu stejných služeb a lokality
*Blokace - dočasné zablokování pokojů do zaplacení zálohy.
Nebude-li záloha zaplacena, budou pokoje uvolněny
*Rezervace - fixní rezervování pokoje pouze pro vás
- Úhrada služeb
Při Blokování pokoje jste povinni uhradit zálohu ve výši 50%
ceny pobytu. Obvyklá doba úhrady jsou 3 dny, pokud není stanoveno
jinak, zejména v režimu Last minute. Úhrada je možná převodem z
banky, složením v hotovosti v Komerční bance nebo v kanceláři naší
cestovní agentury.
Doplatek je k úhradě u ubytovatele po příjezdu do místa pobytu.
- Pobyt
Pobyt je zahájen ve sjednaný den obvykle po 14 hodině. Po příjezdu
jste povinni se prokázat ubytovacím poukazem a doplatit cenu
objednaného pobytu. Zkontrolujte kvalitu pokoje a případně si
doobjednejte další služby. Ukončení pobytu je obvykle do 12 hodin
(10-12). Před odjezdem uhraďte všechny doobjednané služby. Případné
reklamace uplatněte ihned ubytovateli!!!!!
- Reklamace
Reklamace kvality ubytování a poskytovaných služeb v ubytovacím
objektu uplatněte ihned ubytovateli. Ubytovatel je pro vás přímý
partner v ubytovacích službách.
Pokud ubytování a služby neodpovídá uveřejnění v naší databázi,
neprodleně nás informujte, nejlépe v době trvání pobytu.
Ubytovatel je zodpovědný za uveřejnění chybných nebo
klamavých informacích o objektu nebo poskytovaných službách v
databázi.
Reklamace na zprostředkovací služby uplatněte písemně na naší
cestovní agentuře DASIStour.
- Storno
V případě zrušení pobytu, po uhrazení zálohy a provedení závazné
rezervace, je výše stornopoplatku v termínu:
0-7 dnů před nástupem pobytu - 50% z celkové ceny pobytu
8-14 dnů před nástupem pobytu - 30% z celkové ceny pobytu
15-30 dnů před nástupem pobytu - 20% z celkové ceny pobytu
- Zrušení
pobytu
Dojde-li k nepředvídatelné situaci s objektem ubytovatele, při níž
není možné poskytnout sjednané ubytovací služby, nabídne
cestovní agentura náhradní ubytování ve stejné kvalitě a
lokalitě, v případě, že bude nevyhovující, vrátí klientovi
poskytnutou zálohu. Tyto události jsou zejména přírodní
katastrofy, požár, uzavření objektu z důvodu nezpůsobilosti, závažné
osobní a zdravotní problémy ubytovatele apod.
|
|