|
- VYHLEDÁNÍ UBYTOVÁNÍ
Máte možnost výběru ze 4 postupů hledání vhodného ubytování
1) vybírat v nabídce Last minute, která nabízí aktuální termíny
nebo zvýhodněné pobyty
2) vybírat na stránkách turistického serveru www.dasis.cz
postupem ve zvolení oblasti požadované dovolené a postupným upřesňováním
místa pobytu pak vyberete z nabídky ubytovacích kapacit ty, které
jsou připojeny ON-LINE, event. si můžete vybrat i hotel na poptávku,
pokud neni k dispozici žádný volný pobyt ON-LINE
3) vyhledat již vytipované místo pobytu na serveru www.hotelyapenziony.cz
, kde podle vymezených kritérií si necháte zobrazit nabídku
objektů a zvolíte ty které jsou připojeny ON-LINE, event. si můžete
vybrat i hotel na poptávku, pokud neni k dispozici žádný volný
pobyt ON-LINE
4) zůstanete v této sekci a budete vybírat jen z hotelů aktuálně
připojených v režimu ON-LINE, ty ovšem prozatím nepokrývají všechna
rekreační místa v České republice
- V případě, že jste si již vybrali
konkrétní ubytovací objekt, kliknete na odkaz "ON-LINE" a
necháte si zobrazit volnou kapacitu pokojů.
- TERMÍN POBYTU
Zadáte termín plánované dovolené a zobrazí se vám volné
pokoje.
Je-li požadovaný pokoj k dispozici provedete jeho BLOKACI
Pokud jste větší skupina a nabízené volné pokoje nepostačují
na počet lidí, provedete BLOKACI a uvedete ve zvláštních podmínkách
vyšší počet osob. Možnost ubytovaní se Vám v tomto případě
musí prověřit, zda se uvolnila kapacita kterou Vám může
ubytovatel poskytnout
- BLOKACE
Vyplníte příslušné kolonky o osobách a zvolených službách a
systém vám spočítá cenu. Souhlasíte-li s cenou provedete další
krok - vyplníte kontaktní údaje o vás, formu další komunikace,
způsob zaplacení zálohy a provedete BLOKACI
- Systém vám potvrdí provedenou BLOKACI,
sdělí vám výši zálohy (50%) a údaje potřebné pro její
uhrazení. Termín úhrady vždy záleží na termínu odjezdu,
obvykle je 3 pracovní dny.
- ZAPLACENÍ - REZERVACE
Po zaplacení - v den kdy peníze budou zúčtovány na účet příjemce,
vám systém automaticky provede závaznou REZERVACI a zašle vám
ubytovací poukaz a propozice
- Pokud nezaplatíte v daném termínu,
systém pokoje automaticky ODBLOKUJE a poskytne je dalším klientům.
Po úhradě a provedení REZERVACE již nikdo nemůže disponovat s vašemi
pokoji a ubytovatel je drží pro vás.
- POBYT
Po příjezdu do ubytovacího zařízení se prokážete ubytovacím
poukazem a doplatíte cenu pobytu a případně si doobjednáte další
služby podle svého přání.
- REKLAMACE
Reklamace na kvalitu ubytovacího objektu a poskytnutých služeb musíte
uplatnit přímo ubytovateli, jelikož on je pro vás poskytovatelem
objednaných služeb a služby avízované v systému garantuje.
- STORNO POBYTU
Storno podmínky jsou uvedeny v všeobecných Podmínkách rezervace
- Budeme rádi, pokud nás budete
informovat o spokojenosti nebo výtkách spojených s ubytovacími službami,
abychom zajistili výběr vhodných hotelů a poskytli klientům možnost
prožít bezstarostnou dovolenou.
|
|