- Výběr ubytovacího zařízení
O každém objektu jsou uvedeny základní informace o službách a vybavení, jsou k dispozici fotografie objektu.
Informace o ubytovacím zařízení poskytuje ubytovatel.
- Rezervace
Vybraný objekt máte možnost ihned rezervovat. Rezervační postup má 3 kroky: Poptávka, Blokace, Rezervace.
Rezervace v normálním režimu je prováděna po výběru vhodného zařízení Poptávkou, kdy
vyplníte požadovaný termín a rozsah služeb a je vám do 24 hod
(nejpozději 3 dnů v případě víkendu) potvrzeno, zda je pokoj volný a
sdělena cena. Současně je provedena Blokace a vy máte možnost pobyt
odmítnout nebo uhradit zálohu. Po zaplacení zálohy je provedena
Rezervace a zaslán ubytovací poukaz.
Rezervace v systému on-line
se provádí bez kroku Poptávky, jelikož ihned vidíte, zda jsou pokoje
volné a systém vám vypočítá cenu. V případě zájmu provedete Blokaci a
jste vyzváni k úhradě zálohy. Po provedení úhrady je pokoj automaticky
Rezervován a vám je doručen ubytovací poukaz.
*Poptávka - my
zjišťujeme, zada je kapacitá volná, případně vám nabídneme náhradí
variantu v rozsahu stejných služeb a lokality
*Blokace - dočasné
zablokování pokojů do zaplacení zálohy. Nebude-li záloha zaplacena,
budou pokoje uvolněny
*Rezervace - fixní rezervování pokoje pouze pro
vás
- Úhrada služeb
Při Blokování pokoje jste povinni uhradit zálohu ve
výši 50% ceny pobytu. Obvyklá doba úhrady jsou 3 dny, pokud není
stanoveno jinak, zejména v režimu Last minute. Úhrada je možná převodem
z banky, složením v hotovosti v Komerční bance nebo v kanceláři naší
cestovní agentury.
Doplatek je k úhradě u ubytovatele po příjezdu do
místa pobytu.
- Pobyt
Pobyt je zahájen ve sjednaný den
obvykle po 14 hodině. Po příjezdu jste povinni se prokázat ubytovacím
poukazem a doplatit cenu objednaného pobytu. Zkontrolujte kvalitu pokoje
a případně si doobjednejte další služby. Ukončení pobytu je obvykle do
12 hodin (10-12). Před odjezdem uhraďte všechny doobjednané služby.
Případné reklamace uplatněte ihned ubytovateli!!!!!
- Reklamace
Reklamace kvality ubytování a
poskytovaných služeb v ubytovacím objektu uplatněte ihned ubytovateli.
Ubytovatel je pro vás přímý partner v ubytovacích službách.
Pokud
ubytování a služby neodpovídá uveřejnění v naší databázi, neprodleně nás
informujte, nejlépe v době trvání pobytu. Ubytovatel je
zodpovědný za uveřejnění chybných nebo klamavých informacích o objektu
nebo poskytovaných službách v databázi.
Reklamace na zprostředkovací
služby uplatněte písemně na naší cestovní agentuře
DASIStour.
- Storno
V případě zrušení pobytu, po uhrazení zálohy a provedení závazné rezervace, je výše stornopoplatku v termínu:
0-7 dnů před nástupem pobytu - 50% z celkové ceny pobytu
8-14 dnů před nástupem pobytu - 40% z celkové ceny pobytu
15-21 dnů před nástupem pobytu - 30% z celkové ceny pobytu
22 a více dnů před nástupem pobytu - 20% z celkové ceny pobytu
U některých zahraničních ubytovatelů se mohou podmínky odlišovat - informovali bychom vás předem při vyřizování objednávky.
- Zrušení pobytu
Dojde-li k nepředvídatelné situaci s objektem
ubytovatele, při níž není možné poskytnout sjednané ubytovací služby,
nabídne cestovní agentura náhradní ubytování ve stejné kvalitě a
lokalitě, v případě, že bude nevyhovující, vrátí klientovi poskytnutou
zálohu. Tyto události jsou zejména přírodní katastrofy, požár, uzavření
objektu z důvodu nezpůsobilosti, závažné osobní a zdravotní problémy
ubytovatele apod.